Skip to content

Je huurder regelt het helemaal zelf

Het is fijn om zelf de regie te hebben. Dat ervaren je huurders ook zo. Reparatieverzoeken, huur betalen, onboarden: ze regelen het allemaal zelf.

Zulke autonome klantprocessen ontzorgen jouw klantcontactcentrum en laten hen efficiënter werken. Met Embrace Customers maak je het dus niet alleen je huurders, maar ook je medewerkers makkelijker.

Huurdertevredenheid

Benieuwd naar hoe je huurders over je dienstverlening denken? Met de Inceptivize-integratie weet je het direct.

Koppeling met REMS

De naadloze integratie met het ERP-systeem van Aareon zorgt voor tweeweg informatie-uitwisseling.

Power BI dashboards

Dankzij uitgebreide rapportages en gedetailleerde analyses in Power BI heb je volledig inzicht in je processen.

Embrace Portals Onboarding mobiel

Je huurder aan het roer

Community
Even een boormachine van de buren lenen? Op het participatieplatform komen huurders van hetzelfde complex gemakkelijk in contact met elkaar. Ook is dit de perfecte plek voor het aankondigen van onderhoudsactiviteiten en andere informatie die voor bewoners relevant is.
Online onboarding
Dankzij het slimme onboardingsproces kan je nieuwe huurder op één plek en online bijvoorbeeld zijn gegevens controleren, handtekening zetten en de eerste huurnota betalen.
Selfservice
Automatiseer en personaliseer processen zoals antwoorden op veelgestelde vragen en het zetten van een digitale handtekening. Zo voelt selfservice nog steeds als service.

Op de foto v.l.n.r.: Mark Spiering, Bert van Lunteren, Jelte Korf en Marion Gootzen Oorspronkelijk verschenen op Rems.nl Schep Vastgoedmanagers kiest…

Oorspronkelijk verschenen op VG Visie. In het hoofdkantoor van NMG Vastgoed in Nijmegen ontmoet VG Visie Bart Brulot, mededirecteur van…

De aandelen van het Groningse softwarebedrijf Embrace The Human Cloud zijn verkocht aan Aareon NL. De samenwerking moet de strategie…

Eerder verschenen op Aareon.nl. De Commercial Real Estate (CRE) markt start een nieuwe fase in de digitale transformatie doordat Aareon…

Tijdens de implementatie lukt het vaak nog wel: voldoende capaciteit vrijmaken om de nieuwe software te implementeren. Misschien wel met…

450+ organisaties werken dagelijks met Embrace, waaronder

Het logo van NMG Vastgoed

Alle service op één plek

Omnichannel
Het maakt niet uit via welk kanaal een vraag of verzoek binnenkomt, want alle relevante informatie komt op dezelfde plek bij elkaar. Zo heb je altijd een compleet klantbeeld en weet je precies wat er speelt.
Selfservicescenario's
Vergroot de zelfredzaamheid van je huurder met selfservicescenario’s. Vele standaard scenario’s liggen al voor je klaar en kun je zo gebruiken. Mis je er eentje of wil je het net even anders? Dan kun je ook zelf aan het ontwerpen slaan.
Meekijken en overnemen
Mocht je huurder er binnen het huurdersportaal écht niet uitkomen, dan kan een medewerker meekijken en indien nodig het overnemen. Dat werkt een stuk efficiënter.

Grip op je kosten en processen

Grip op je kosten en processen

Vaste prijzen zonder verrassingen
Bij ons weet je altijd waar je aan toe bent, want wij werken met een vaste prijs per VHE per jaar. Dus mocht je afschalen in je vastgoed, dan ga je minder betalen. Wel zo logisch.
Huurdertevredenheid
Directe feedback op je klantcontact is enorm waardevol, want het geeft je handvatten om je processen te optimaliseren. Door de integratie met Inceptivize kun je de tevredenheid van je huurders doorlopend en op verschillende manieren bevragen en meten.
Rapportages in Power BI
Zowel de statistieken van je klantportaal als het klantvolgsysteem kun je nauwkeurig volgen. Zo ga je eenvoudig na waar het goed gaat en waar je eventueel moet bijsturen.
100% integratie
Embrace haalt zonder problemen data uit de systemen die door jouw organisatie worden gebruikt. Of het nu om ERP-systemen gaat, software voor planning of niche-pakketten, wij integreren deze moeiteloos.

Dit zeggen klanten over Embrace

"Samen werken, samen brainstormen. Ze denken veel mee met ons en dat is heel prettig, net als het hoge kennisniveau bij de medewerkers. Embrace is steeds meer een partner."
- Vidomes
"We zijn niet alleen enorm tevreden over hun reactiesnelheid, maar ook de bereikbaarheid en kunde van Embrace. Wat een toffe, innovatieve club!"
- Mitros
"Embrace heeft de beste klantenservice van alle ICT-leveranciers waarmee we samenwerken. Hun inspanning, manier van werken en communicatie is allemaal top."
- WSN

De kracht van Embrace Customers zelf ervaren?

Jelte laat je in een vrijblijvende demo graag zien hoe onze software de ambities van jouw organisatie nog meer vleugels geeft en je helpt operational excellence te bereiken.

 

Jelte Korf

Jelte Korf

Business Development Manager